لطفا صبر کنید

اصول و تکنیک های Gamification

  • شنبه 29 ارديبهشت 1403
  • 4
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

امروزه مدیران در بازار و محیط ­های کسب و کار با تحولات و چالش ­های جدیدی رو به رو هستند. یکی از مهمترین دغدغه مدیران، افزایش رقابت میان سازمان­ها، کاهش میزان وفاداری و دل بستگی کارکنان و مشتریان در قبال آنها می باشد. در این ارتباط یکی از صنایع پیشرو در جذب و مشارکت­ پذیری افراد، صنایع تولید کننده بازی­ها به ویژه بازی ­های ویدئویی می­ باشند. این موضوع صاحبان کسب و کارهای پیشرو در اقتصادهای سطح اول جهان را بر آن داشت تا نسبت به بررسی دلایل موفقیت این صنعت در جذب و وفاداری مخاطبان بررسی نموده و بتوانند با پیاده­ سازی مکانیزم این صنعت موجب ارتقاء سطح مشارکت فعال مشتریان و کارکنان خود را فراهم نمایند که این موضوع در ادبیات کسب و کار با عنوان Gamification یا بازی کاری مطرح گردید.

سرفصل‌های دوره
  • اصول و تکنیک های Gamification
  • اصول و تکنیک های Gamification
  • اصول و تکنیک های Gamification
دیدگاه کاربران (0)
450٬000 %33
300٬000تومان
  • 1درس
  • 3فایل
  • 1:55دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس آقای دکتر محمود استقلال
  • تعداد فصل‌ها 1 فصل
  • زمان دوره 1:55
  • پشتیبانی مدرس دارد
  • تعداد فایل آموزشی 3
  • دسته بندی دوره های آموزشی آفلاین