توضیحات دوره
امروزه مدیران در بازار و محیط های کسب و کار با تحولات و چالش های جدیدی رو به رو هستند. یکی از مهمترین دغدغه مدیران، افزایش رقابت میان سازمانها، کاهش میزان وفاداری و دل بستگی کارکنان و مشتریان در قبال آنها می باشد. در این ارتباط یکی از صنایع پیشرو در جذب و مشارکت پذیری افراد، صنایع تولید کننده بازیها به ویژه بازی های ویدئویی می باشند. این موضوع صاحبان کسب و کارهای پیشرو در اقتصادهای سطح اول جهان را بر آن داشت تا نسبت به بررسی دلایل موفقیت این صنعت در جذب و وفاداری مخاطبان بررسی نموده و بتوانند با پیاده سازی مکانیزم این صنعت موجب ارتقاء سطح مشارکت فعال مشتریان و کارکنان خود را فراهم نمایند که این موضوع در ادبیات کسب و کار با عنوان Gamification یا بازی کاری مطرح گردید.
سرفصلهای دوره
- اصول و تکنیک های Gamification
- اصول و تکنیک های Gamification
- اصول و تکنیک های Gamification